Training omgaan met agressie

Agressie is van alle tijden, maar we werken dat in de huidige maatschappij de lontjes steeds korter worden en er dus meer agressie is. Medewerkers in winkels, horeca, musea, pretparken, de zorg, etc. kunnen allemaal te maken krijgen met agressie. Agressie dat vaak niet persoonlijk tegen de medewerker is gericht, maar de medewerker wordt er wel mee geconfronteerd en zal dan moeten handelen.

Helaas weten medewerkers vaak niet hoe zij om moeten gaan met agressie.

Hiervoor hebben wij de training omgaan met agressie ontwikkeld. Een praktische training, waarin de cursisten handvatten krijgen aangereikt waarmee zij:

  • Agressie herkennen.
  • Duidelijke grenzen aangeven.
  • De-escalerend optreden.
  • Stevig in de schoenen staan.

Deze training van 2 uur is een must voor iedere medewerker die te maken krijgt met gasten/bezoekers/cliënten. De training wordt gegeven door ervaren, enthousiaste instructeurs.

Training Omgaan met Agressie
2 uur durende training
Prijs op aanvraag.
Waarbij veel aandacht voor de extra maatregelen i.v.m het coronavirus
De training geeft uw medewerkers handvaten voor het omgaan met agressie.
Leerdoelen:
Herkennen agressie
Duidelijke grenzen aangeven
De-escalerend optreden
Stevig in de schoenen staan
De coronamaatregelen handhaven
De 2 uur durende interactieve training wordt gegeven door een ervaren instructeur
Alle deelnemers ontvangen een bewijs van deelname
Klik hier om contact op te nemen!